1. Ik kan het product dat ik wil bestellen niet vinden, wat moet ik doen?
U kunt contact opnemen per e-mail op info@ijsijs.nl of gewoon bellen/appen naar onze verkoper ( +31 628 375 566).
2. Hoe worden mijn producten geleverd?
Uw producten worden in onze speciale koelwagen die op -40 °C is gemonitord afgeleverd op de afgesproken locatie.
3. Zijn er kosten verbonden aan het online bestellen?
Nee, er zitten geen enkele kosten verbonden bij het online bestellen.
4. Kan ik een reeds geplaatste bestelling nog aanpassen?
Ja dit is een mogelijke optie. Graag dan zo snel mogelijk een e-mail sturen op info@ijsijs.nl of bellen/appen naar onze verkoper ( +31 628 375 566) met het ordernummer.
5. Kan ik een reeds geplaatste bestelling annuleren?
Ja, dit kunt u doen binnen 24 uur van het moment dat u de bestelling heeft geplaatst per e-mail op info@ijsijs.nl Na 24 uur berekenen wij een bedrag van EUR 25 aan administratiekosten.
6. Kan ik zonder een persoonlijke account een bestelling plaatsen?
Ja, dit is mogelijk.
7. Waar kan ik mijn eerder geplaatste bestelling(en) terugvinden ?
Deze kunt u terug vinden in uw persoonlijke login account.
8. Kan ik mijn bestelling ook telefonische, via whatsapp of per e-mail doorgeven ?
Ja, u kunt gebruiken maken van deze 3 gemakkelijke communicatie methodes.
9. Is mijn geplaatste bestelling goed ontvangen door IJS IJS?
Ja, u krijgt per e-mail een bevestigingsmail.
10. Wat is de minimale ordergrootte voor een online bestelling ?
xxx
11. Waar kan ik terecht met een klacht over mijn bestelling?
Deze kunt u per e-mail verzenden naar info@ijsijs.nl vervolgens wordt er binnen 2 werkdagen contact met u opgenomen.
12. Wat moet ik doen als mijn online bestelling niet klopt?
Zie antwoord van vraag 4.
13. Kan mijn bestelling ook elders worden afgeleverd ?
Ja, u kunt de adresgegevens online doorgeven tijdens het plaatsen van de bestelling.
14. Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen
Deze kunt u aanpassen in uw persoonlijke account.
15. Zijn de prijzen op jullie website inclusief of exclusief BTW?
Onze prijzen zijn exclusief BTW.
16. Hoe meld ik me aan als nieuwe klant ?
Dit kunt u doen door het aanmaken van een nieuwe account via Mijn Account.
17. Welke dagen leveren jullie?
Wij leveren 7 dagen per week.
18. Binnen hoeveel tijd na mijn order ontvang ik mijn bestelling?
Deze zullen wij binnen 2 werkdagen bij u afleveren, in geval wij toevallig in de buurt zijn is het ook mogelijk dat u uw order binnen 1 werkdag of zelfs binnen een aantal uren geleverd krijgt.
19. Leveren jullie ook met spoed? En wat zijn de extra kosten dan?
Ja, dat doen wij tegen een bedrag van € 49. Wij zorgen ervoor dat uw bestelling binnen 9- 12 uur afgeleverd wordt.
Let op : de spoedbestelling is alleen mogelijk met de voorraad dat wij op dat moment beschikbaar hebben.
20. Zijn alle producten op jullie website op voorraad ?
Ja, deze hebben wij beschikbaar.
21. Op welke wijze kan ik mijn bestelling betalen?
Dit kan via onze website waarbij u kunt kiezen uit verschillende betaal opties, voor meer informatie klik hier.
22. Kan ik mijn bestelling contant betalen ?
Ja, dat kan hier komen €10 administratiekosten bij.
23. Ik kan niet bestalen via de webshop? Wat nu?
Dan graag per e-mail contact opnemen op info@ijsijs.nl of bellen naar onze verkoper ( +31 628 375 566).
24. Jullie rekenen als Belgische onderneming BTW aan een Nederlandse onderneming, mag dit?
Ja, dat is wettelijk verplicht van de Belgische overheid. Wij berekenen 6% BTW in België, en in Nederland zijn we ook verplicht om 6% door te berekenen, maar indien u uw BTW nummer invoert mogen wij geen BTW te berekenen. Dan zal er tegen 0% BTW worden gefactureerd.